Modalități de livrare
Valoarea comenzii |
Curierat |
Preț transport |
Livrare |
< 100 Lei (cu TVA) |
GLS, Fan Curier |
29 Lei* |
24-48 ore |
100 - 500 Lei (cu TVA) |
GLS, Fan Curier |
25 Lei* |
24-48 ore |
peste 500 Lei (cu TVA) |
GLS, Fan Curier |
gratuit* |
24-48 ore |
*Transport gratuit peste 500 de lei, gratuitatea NU include costul kilogramelor.
Taxe spuplimentare:
sub 5Kg - Nu se percepe taxa pentru kg
peste 5Kg - se percepe 1 Leu (cu TVA) pentru fiecare kg in plus
In situatia in care ai primit coletul deteriorat, rupt, lipit necorespunzator, ud etc. este necesar sa soliciti curierului un
Proces Verbal de Daune.
Reclamatii referitoare la starea coletului se vor accepta
NUMAI in cazul existentei unui astfel de Proces Verbal, intocmit in momentul receptiei coletului.
Daca te-ai aflat intr-o asemenea situatie neplacuta, te rog sa ne trimiti pe mail (contab@apexaclean.ro) sau pe whatsup la numarul 0752243396 o poza a Procesului Verbal de Daune, respectiv una a coletului deteriorat.
Pentru a evita astfel de situatii neplacute, te sfatuim ca in momentul initierii comenzii sa o ceri cu deschidere colet! Taxa deschidere colet este de 5 Lei (cu TVA) in cazul
Fan Curier si
Dragon Star. La
GLS in cazul in care coletul sau ambalajul prezinta semne vizibile de deteriorare, poti efectua o verificare a continutului coletului de livrare. Curierul in aceasta situatie va integistra intr-un proces verbal de daune intocmit impreuna cu destinatarul, constatarile acestei verificari.
Paletizat
Paletizat:
vezi lista de pret >>
Modalități de plată
Ramburs
plătești la curier la ridicarea coletului
Ordin de plată (virament bancar)
în acest caz expedierea coletului se efectuează după primirea confirmării plății trimisă prin e-mail